KIEROWNIK STACJI OBSŁUGI
Kierownik Stacji Obsługi koordynuje i nadzoruje pracę serwisu autobusowego działającego przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Odpowiada za stan techniczny autobusów komunikacji miejskiej oraz zapewnienie wymaganej codziennej gotowości technicznej i czystości pojazdów.
Współdziała w prowadzeniu gospodarki magazynowej oraz przygotowaniu planów operacyjnych rocznych i bieżących. Opracowuje wewnętrzne akty normatywne, przeprowadza szkolenia stanowiskowe i koordynuje zatrudnienie pracowników młodocianych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi i organizacją pracy.
- Umiejętność obsługi i doświadczenie w obsłudze aplikacji biurowych (Word, Excel, Power Point), programów ERP.
- Znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych.
- Kompetencje interpersonalne w zarządzaniu dużymi zespołami ludzkimi.
- Umiejętność planowania, wykonywania działań planowanych, dynamicznej modyfikacji planów i korekt incydentalnych pod presją czasu i w sytuacjach stresowych.
- Samodzielność, operatywność, kontrola działań wykonywanych przez pracowników umożliwiające uzyskiwanie codziennej wymaganej gotowości technicznej autobusów.
- Predyspozycje do ciągłego rozwoju wiedzy technicznej w odniesieniu do zmian na rynku pojazdów i metod ich serwisowania.
- Dobry stan zdrowia.
- Prawo jazdy, co najmniej kategorii B.
Preferencje:
- Ukończenie szkoły wyższej o profilu technicznym, mile widziane wykształcenie mechaniczne.
- Doświadczenie w stosowaniu dokumentacji serwisowej pojazdów i poszczególnych układów (ogrzewania, klimatyzacji).
- Znajomość rynku producentów autobusów miejskich i dostawców podzespołów.
- Znajomość oprogramowania: diagnostycznego i kosztorysowo-rozliczeniowego.
- Doświadczenie w zarządzaniu warsztatem napraw i obsługi pojazdów ciężarowych lub autobusów.
- Doświadczenie w zarządzaniu obsługą i naprawą pojazdów elektrycznych.
Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV poprzez adres mailowy rekrutacja@mzk.bydgoszcz.pl – w tytule należy wpisać: KIEROWNIK STACJI OBSŁUGI
KIEROWNIK DZIAŁU INWESTYCJI I REMONTÓW
Główne zadania na stanowisku Kierownika Działu Inwestycji i Remontów:
- nadzorowanie i kontrola nad realizacją zadań przez podległą komórkę organizacyjną zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- opracowanie planów inwestycyjnych i remontowych Spółki w zakresie rzeczowym i finansowym,
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym zabezpieczeniem wykonawstwa robót remontowych i konserwacyjnych budynków, budowli ich urządzeń i instalacji: elektroenergetycznych, cieplnych wodnych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych i sprężonego powietrza w przypadku zlecenia tych prac przez komórki organizacyjne,
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowością prowadzenia książek obiektów budowlanych Spółki,
- koordynowanie i przeprowadzanie okresowych przeglądów obiektów budowlanych, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi Spółki,
- sprawowanie nadzoru nad realizacją całokształtu spraw związanych z ochroną środowiska naturalnego,
- współdziałanie w opracowaniu założeń rozwojowych Spółki,
- sprawowanie nadzoru nad załatwieniem spraw związanych z realizacją zadań inwestycyjnych,
- sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem materiałów niezbędnych do zlecenia wykonania dokumentacji, robót budowlanych i dostaw środków trwałych zgodnie z przepisami i zarządzeniami obowiązującymi w Spółce,
- prowadzenie odbiorów zadań inwestycyjnych i robót budowlano – remontowych,
- sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem wymaganej sprawozdawczości z zakresu działania Działu Inwestycji i Remontów,
- prowadzenie niezbędnych i bieżących ewidencji i dokumentacji z prowadzonych działań oraz terminowe i rzetelne sporządzanie obowiązującej statystyki GUS i wszelkich wymaganych sprawozdań oraz analiz dla potrzeb organów Spółki i organów zewnętrznych z zakresu zadań realizowanych przez nadzorowaną komórkę organizacyjną.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne – preferowany kierunek budownictwo,
- minimum 6 letni staż pracy,
- mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
- znajomość przepisów ustawy prawo budowlane,
- mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bezpłatny bilet sieciowy na wszystkie linie lokalnego transportu zbiorowego,
- pakiet socjalny (dofinansowania: świąteczne, do wypoczynku pracowników, kolonii i obozów dzieci pracowników, zapomogi),
- nieoprocentowane pożyczki w ramach kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- miłą atmosferę oraz możliwość rozwoju osobistego,
- uczciwość i zaufanie we wzajemnych relacjach
Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV poprzez adres mailowy rekrutacja@mzk.bydgoszcz.pl – w tytule należy wpisać: KIEROWNIK DZIAŁU INWESTYCJI I REMONTÓW
PILOT ZAJEZDNIOWY (1/2 etatu)
Wymagania:
- Prawo jazdy min. kat. B.
Zakres wykonywanych zadań:
- Kierowanie autobusami po terenie zajezdni.
- Przejazd przez myjnię autobusową.
- Prace przy tankowaniu oleju napędowego.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pakiet socjalny dla pracownika i rodziny,
- nieoprocentowane pożyczki w ramach kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- darmowy bilet roczny komunikacji miejskiej,
- miłą atmosferę.
Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV poprzez adres mailowy rekrutacja@mzk.bydgoszcz.pl – w tytule należy wpisać: PILOT ZAJEZDNIOWY
Elektromonter/Mechanik
w Dziale Napraw i Remontów Tramwajów
WYMAGANIA:
• wykształcenie minimum zawodowe profilowe,
• umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
• mile widziane: prawo jady kat. B, uprawnienia do obsługi wózków widłowych, SEP elektryczne.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• prace elektromechaniczne lub mechaniczne, zależnie od stanowiska,
• wykonywanie przeglądów tramwajów zgodnie z DTR producenta,
• weryfikacja usterek w tramwajach,
• naprawa tramwajów.
OFERUJEMY:
• darmowy bilet roczny na komunikację miejską,
• pakiet socjalny (dofinansowania: świąteczne, do wypoczynku pracowników, kolonii i obozów dzieci pracowników, zapomogi),
• nieoprocentowane pożyczki w ramach kasy zapomogowo-pożyczkowej,
• miłą atmosferę.
Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV poprzez przycisk “Aplikuj” lub na adres mailowy rekrutacja@mzk.bydgoszcz.pl – w tytule należy wpisać: ELEKTROMONTER/MECHANIK W DZIALE NAPRAW I REMONTÓW TRAMWAJÓW
Elektromechanik w Stacji Obsługi
Zakres wykonywanych zadań:
- diagnozowanie i naprawa zgłaszanych usterek w autobusach,
- wykonywanie zakresu Obsług technicznych i Obsług codziennych w autobusach,
- diagnozowanie, programowanie i parametryzacja układów EDC, SCR, ABS/EBS, ASR, ECAS,
- demontaż i montaż części zamiennych i podzespołów, weryfikacja ich stanu technicznego.
Wymagania:
- ukończona szkoła o specjalności elektromechanika, technika lub elektronika pojazdów samochodowych,
- praktyka w wykonywaniu napraw pojazdów samochodowych,
- podstawowa znajomość obsługi komputera. Wskazane doświadczenie w obsłudze programów diagnostycznych lokalizujących usterki w pojazdach samochodowych,
- prawo jazdy kategorii – Co najmniej kategorii B,
- stan zdrowia pozwalający pracować w systemie zmianowym (w tym w porze nocnej).
Mile widziane:
- praktyka w naprawach pojazdów ciężarowych lub autobusów.
Oferujemy:
- praca na podstawie umowy o pracę w stabilnej firmie,
- bezpłatny bilet sieciowy na wszystkie linie lokalnego transportu zbiorowego,
- pakiet socjalny dla pracownika i rodziny,
- nieoprocentowane pożyczki w ramach kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- miła atmosfera oraz możliwość rozwoju osobistego.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres rekrutacja@mzk.bydgoszcz.pl – w tytule należy wpisać: ELEKTROMECHANIK w Stacji Obsługi.
KIEROWCA AUTOBUSOWY
Wymagania:
- brak wyroku sądu w zakresie zakazu wykonywania zawodu kierowcy,
- prawo jady kat. D z kodem 95,
Zakres obowiązków:
- wykonywanie przewozów w komunikacji miejskiej zgodnie z rozkładem jazdy,
- dbałość o powierzony tabor.
Jeżeli nie posiadasz prawa jazdy kat.D, ale:
- masz ukończone 23 lata,
- posiadasz prawo jazdy kat.B lub C, oferujemy pokrycie kosztów uzyskania wymaganych uprawnień.
Warunki pracy:
- Praca w trybie zmianowym, również w porze nocnej.
Oferujemy:
- praca na podstawie umowy o pracę w stabilnej firmie,
- bezpłatny bilet sieciowy na wszystkie linie lokalnego transportu zbiorowego,
- pakiet socjalny dla pracownika i rodziny,
- nieoprocentowane pożyczki w ramach kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- miła atmosfera oraz możliwość rozwoju osobistego,
- uczciwość i zaufanie we wzajemnych relacjach.
Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV poprzez adres mailowy rekrutacja@mzk.bydgoszcz.pl – w tytule należy wpisać: KIEROWCA AUTOBUSOWY.
MONTER TORÓW W WYDZIALE INFRASTRUKTURY TOROWO-SIECIOWEJ
Wymagania:
- wykształcenie minimum zawodowe,
- mile widziane uprawnienia spawacza elektrycznego i gazowego,
- mile widziane prawo jady kat. B i C.
Oferujemy:
- praca na podstawie umowy o pracę w stabilnej firmie,
- bezpłatny bilet sieciowy na wszystkie linie lokalnego transportu zbiorowego,
- pakiet socjalny dla pracownika i rodziny,
- nieoprocentowane pożyczki w ramach kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- miła atmosfera oraz możliwość rozwoju osobistego,
- uczciwość i zaufanie we wzajemnych relacjach.
Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV poprzez adres mailowy rekrutacja@mzk.bydgoszcz.pl – w tytule należy wpisać: MONTER TORÓW.
MONTER SIECI TRAKCYJNEJ W WYDZIALE INFRASTRUKTURY TOROWO-SIECIOWEJ
Wymagania:
- wykształcenie minimum zawodowe o profilu elektrycznym lub elektronicznym,
- uprawnienia energetyczne na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu na urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne
w Grupie I ( pkt. 2, 8 i 10 ), - mile widziane prawo jady kat. B i C.
W przypadku braku odpowiednich uprawnień energetycznych oferujemy pokrycie kosztów kursu i egzaminu.
Oferujemy:
- praca na podstawie umowy o pracę w stabilnej firmie,
- bezpłatny bilet sieciowy na wszystkie linie lokalnego transportu zbiorowego,
- pakiet socjalny dla pracownika i rodziny,
- nieoprocentowane pożyczki w ramach kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- miła atmosfera oraz możliwość rozwoju osobistego,
- uczciwość i zaufanie we wzajemnych relacjach.
Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV poprzez adres mailowy rekrutacja@mzk.bydgoszcz.pl – w tytule należy wpisać: MONTER SIECI TRAKCYJNEJ – WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY TOROWO-SIECIOWEJ.
MONTER STACJI TRAKCYJNYCH W WYDZIALE INFRASTRUKTURY TOROWO-SIECIOWEJ
Wymagania:
- wykształcenie minimum zawodowe o profilu elektrycznym, elektronicznym lub automatyka urządzeń elektrycznych,
- uprawnienia energetyczne na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu na urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne
w Grupie I ( pkt. 2, 3 i 10 ), - mile widziane prawo jady kat. B.
W przypadku braku odpowiednich uprawnień energetycznych oferujemy pokrycie kosztów kursu i egzaminu.
Oferujemy:
- praca na podstawie umowy o pracę w stabilnej firmie,
- bezpłatny bilet sieciowy na wszystkie linie lokalnego transportu zbiorowego,
- pakiet socjalny dla pracownika i rodziny,
- nieoprocentowane pożyczki w ramach kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- miła atmosfera oraz możliwość rozwoju osobistego,
- uczciwość i zaufanie we wzajemnych relacjach.
Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV poprzez adres mailowy rekrutacja@mzk.bydgoszcz.pl – w tytule należy wpisać: MONTER STACJI TRAKCYJNYCH – WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY TOROWO-SIECIOWEJ.
Informacja dla osób ubiegających się o pracę w Miejskich Zakładach Komunikacyjnych, Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy.
- osoba ubiegająca się o pracę, zobowiązana jest podać dane osobowe, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu pracy, to znaczy: a) imię i nazwisko, b) datę urodzenia, c) dane służące do kontaktu (np. numer telefonu lub adres do korespondencji mailowej), d) wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, e) przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
- jeżeli szczególne przepisy prawa tego wymagają, należy na nasze żądanie udzielić także
innych informacji, zgodnie z treścią art. 221 §4 Kodeksu pracy; - gdy chcą nam Państwo – z własnej inicjatywy – przekazać dodatkowe dane, wymienione
w art. 9 ust.1 RODO (np. o stanie swego zdrowia), prosimy o zawarcie w przesyłanej
aplikacji oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, obejmujących
szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.” - w przypadku chęci uczestniczenia w kolejnych naborach prowadzonych przez MZK,
prosimy o złożenie następującego oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez MZK przez okres najbliższych 12 miesięcy.” - cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- osoby, których aplikacje zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane a ich oferty zostaną zniszczone po zakończeniu rekrutacji (z wyłączeniem ofert osób, które wyraziły zgodę na ich wykorzystanie w kolejnych naborach).
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów do pracy w MZK
Administrator
Administratorem Państwa danych, przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji, są Miejskie Zakłady Komunikacyjne Sp. z o.o., 85-153 Bydgoszcz, ul. Inowrocławska 11, reprezentowane przez Zarząd.
Ochrona danych
Mogą się Państwo kontaktować z pracownikiem ochrony danych osobowych pod adresem:
- Miejskie Zakłady Komunikacyjne Spółka z o.o., 85-153 Bydgoszcz, ul. Inowrocławska 11;
- e-mail: iod@mzk.bydgoszcz.pl
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
MZK będą przetwarzały Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zostaną zawarte dodatkowe dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, na ich przetwarzanie konieczna będzie Państwa pisemna zgoda , która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane wyłącznie instytucjom, które przepisami prawa są uprawnione do ich otrzymania. Ponadto mogą być ujawnione podmiotom, z którymi MZK zawarły stosowną umowę, np. o świadczenie usług informatycznych, prowadzenie obsługi prawnej, szkoleń, itp.
Okres przechowywania danych
Państwa dane, zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym, będą przechowywane do jego zakończenia, zaś w przypadku wyrażenia zgody na udział w kolejnych rekrutacjach, przez okres 12 miesięcy.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.